Комунікація з Антимонопольним комітетом України

Антимонопольний комітет України – державний орган, який займається захистом економічної конкуренції. Він стежить за недопущенням зловживань у монопольному становищі і має розширений ряд повноважень. Звернення, що подаються в цю структуру, повинні бути складені відповідно до чинного законодавства. Під час розгляду спірних питань потрібна підготовка заперечень на рішення АМК України. Нижче розглянемо справи, які розбираються цією структурою, та яких помилок у комунікації з нею варто уникати.

Які справи розглядає АМКУ

Цей орган розглядає такі справи:
  • порушення закону про економічну конкуренцію;
  • порушення закону у сфері державних закупівель;
  • дозволи та висновки щодо концентрації, узгодження дій тощо.
Від рішень АМК України найчастіше залежить репутація та майбутнє бізнесу, тому дуже важливо правильно будувати спілкування із цією структурою.

Як уникнути помилок у комунікації з АМКУ

Тут зібрані кілька найбільш поширених помилок та рекомендації щодо їх вирішення.

Недотримання термінів та формату подання звернення

На етапі подання звернення дуже важливо дотримуватися всіх термінів, інакше скаргу просто не розглядатимуть. Щодо формату подання скарги у сфері порушень закону про держ. закупівлі, її форма передбачена законодавством «Про публічні закупівлі» (ст. 18). Вона повинна містити:
  • всі потрібні реквізити;
  • чітко сформульовані аргументи порушення;
  • докази, що підтверджують позицію заявника;
  • засоби зворотного зв'язку тощо.
Головне, щоб звернення було сформульоване максимально лаконічно, чітко.

Недостатнє ознайомлення з матеріалами справи

Підготовка заперечень на рішення АМК України ґрунтується виключно на висновках уповноваженого держоргану, тому потрібно досконально вивчити всі матеріали справи.

Пасивна позиція

У розглядах з АМКУ не можна займати пасивну сторону. Необхідно ініціювати робочі зустрічі, звертатися по розгорнуті відповіді. Саме так є шанс довести свою позицію. Це лише мала частина помилок, практично їх набагато більше. Тому, щоб досягти успішного розгляду справи, краще довірити комунікацію з АМКУ професіоналам. Досвідчені юристи АТ «Аспер» грамотно підготують усі необхідні для суперечок документи та представлятимуть інтереси клієнта на всіх етапах взаємодії з АМК України.
Контактна інформація
Телефон

+38 (068) 038 79 68

Потрібна консультація?

Будь ласка, заповніть форму і наші фахівці дадуть відповідь на всі Ваші питання