Врегулювання податкових суперечок

Врегулювання податкових суперечок – це вирішення розбіжностей між суб’єктами господарювання (підприємництва) та державними структурами від імені органів фіскальної служби. Ці конфліктні ситуації можуть утворитися через незгоду з рішенням податкових органів або через перевищення повноважень цих держструктур. Врегулювання таких суперечок можливе у судовому чи адміністративному порядку.

Основні причини виникнення податкових суперечок

Найчастіше конфліктні ситуації між учасниками правових відносин виникають з таких причин:

  • прийняття нормативних актів із порушеннями;
  • рішення держорганів, що суперечать законодавству;
  • неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби;
  • ухилення посадових суб’єктів від сплати ПДВ;
  • блокування розрахункового рахунку платника податків, який не відповідає вимогам законодавства тощо.

Врегулювання податкових суперечок із АТ «Аспер»

В АТ «Аспер» процедура врегулювання конфліктів має такий вигляд:

  • з клієнтом проводиться консультація та з’ясовуються подробиці спору;
  • розробляється максимально дієва стратегія захисту;
  • складаються скарги, претензії та заперечення;
  • інтереси клієнтів представляються під час переговорів.

Також нашими спеціалістами здійснюється врегулювання економічних суперечок та інші правові послуги.

Комунікація з Антимонопольним комітетом України

Антимонопольний комітет України – державний орган, який займається захистом економічної конкуренції. Він стежить за недопущенням зловживань у монопольному становищі і має розширений ряд повноважень. Звернення, що подаються в цю структуру, повинні бути складені відповідно до чинного законодавства. Під час розгляду спірних питань потрібна підготовка заперечень на рішення АМК України. Нижче розглянемо справи, які розбираються цією структурою, та яких помилок у комунікації з нею варто уникати.

Які справи розглядає АМКУ

Цей орган розглядає такі справи:

  • порушення закону про економічну конкуренцію;
  • порушення закону у сфері державних закупівель;
  • дозволи та висновки щодо концентрації, узгодження дій тощо.

Від рішень АМК України найчастіше залежить репутація та майбутнє бізнесу, тому дуже важливо правильно будувати спілкування із цією структурою.

Як уникнути помилок у комунікації з АМКУ

Тут зібрані кілька найбільш поширених помилок та рекомендації щодо їх вирішення.

Недотримання термінів та формату подання звернення

На етапі подання звернення дуже важливо дотримуватися всіх термінів, інакше скаргу просто не розглядатимуть.

Щодо формату подання скарги у сфері порушень закону про держ. закупівлі, її форма передбачена законодавством «Про публічні закупівлі» (ст. 18).

Вона повинна містити:

  • всі потрібні реквізити;
  • чітко сформульовані аргументи порушення;
  • докази, що підтверджують позицію заявника;
  • засоби зворотного зв’язку тощо.

Головне, щоб звернення було сформульоване максимально лаконічно, чітко.

Недостатнє ознайомлення з матеріалами справи

Підготовка заперечень на рішення АМК України ґрунтується виключно на висновках уповноваженого держоргану, тому потрібно досконально вивчити всі матеріали справи.

Пасивна позиція

У розглядах з АМКУ не можна займати пасивну сторону. Необхідно ініціювати робочі зустрічі, звертатися по розгорнуті відповіді. Саме так є шанс довести свою позицію.

Це лише мала частина помилок, практично їх набагато більше. Тому, щоб досягти успішного розгляду справи, краще довірити комунікацію з АМКУ професіоналам. Досвідчені юристи АТ «Аспер» грамотно підготують усі необхідні для суперечок документи та представлятимуть інтереси клієнта на всіх етапах взаємодії з АМК України.

Проведення юридичного аудиту

Проведення юридичного аудиту допоможе упорядкувати роботу компанії. Ця процедура сприяє формуванню основ корпоративного порядку, допомагає скласти об’єктивне уявлення про організацію, оцінити інвестиційні ризики тощо. Розглянемо детальніше, що є дана процедура, коли вона необхідна, і які дії може включати юридичний аудит.

Що таке юридичний аудит

Правовий аудит – це цілісний процес, що дає оцінку підприємства з юридичної точки зору, що дозволяє побачити легальність тих чи інших дій, виявити можливі допущені помилки.

При реалізації цієї процедури можливо:

  • оцінити стан документації компанії, її документообіг загалом;
  • зрозуміти, наскільки правильно оформлені основні документи організації;
  • побачити, чи відповідає юридична частина роботи підприємства, чинному законодавству України;
  • визначити наявність/відсутність необхідної дозвільної документації.

Коли потрібний правовий аудит

Ця послуга потрібна, якщо ви:

  • бажаєте провести моніторинг поточної роботи фірми;
  • збираєтеся звернутися до банківських організацій (України чи зарубіжжя) щодо надання кредиту;
  • прагнете мінімізувати ризики, пов’язані з претензіями держструктур;
  • бажаєте купити/продати бізнес/активи;
  • бажаєте перевірити, чи надійний контрагент;
  • прагнете показати іноземному інвестору, потенційному партнеру власну спроможність.

Також перевірка буде потрібна при створенні спільних підприємств, поглинанні або злитті компаній тощо.

Які дії може містити юридичний аудит

До переліку дій може входити:

  • перевірка правового статусу юр. особи;
  • контроль відповідності екологічному законодавству України;
  • аналіз прав на нерухомість та рухоме майно;
  • аналіз правових ризиків тощо.

Клієнт самостійно або після консультації з юристами вирішує, який тип аудиту і в якому обсязі потрібно провести безпосередньо для його сфери діяльності.

Досвідчені спеціалісти АТ «Аспер» проведуть юридичний аудит вашої компанії максимально якісно, ​​суворо в обумовлений термін. Звертайтеся до нас за професійними послугами для розвитку вашого бізнесу.

Екологічне обслуговування підприємств

Сучасне підприємство щодня стикається із завданнями захисту довкілля, здоров’я населення. Засновнику виробництва, відповідно до вимог чинного законодавства України, доводиться розбирати низку питань, пов’язаних із природоохоронною діяльністю. Екологічне обслуговування підприємств дозволить вирішити ці проблеми з допомогою повного чи часткового делегування повноважень професійному виконавцю.

Кому потрібен екологічний супровід підприємств?

Усі підприємства, здійснюють виробничу чи господарську діяльність, повинні становити звіти, надавати у контролюючі органи безліч різноманітної документації. Також потрібно оперативно попереджати та усувати можливі проблеми, що виникають на виробництві.

Коли на підприємстві є еколог, він займається цими питаннями. Однак не на кожному виробництві є такий спеціаліст, крім того, подібне навантаження може виявитися надмірним для однієї людини. У цьому випадку, вашій організації допоможе прийде екологічний аутсорсинг. Дана послуга передбачає укладання договору з профільною компанією та залучення до роботи сторонніх спеціалістів (разово або на постійній основі).

Переваги екологічного аутсорсингу

Перелік переваг екологічного аутсорсингу досить великий. Розглянемо основні переваги, доступні клієнтам компанії, що надає екологічні послуги підприємствам.

  1. Відчутна економія коштів. Замість одного фахівця, якого потрібно утримувати у штаті, ви отримуєте допомогу цілої компанії. Таким чином виходить заощадити не тільки фінанси (немає необхідності виплачувати щомісячну заробітну плату), але й час через те, що досвідчених професіоналів не потрібно контролювати.
  2. Можливість вирішувати навіть найскладніші проблеми швидко та грамотно. Як правило, у компанії, що надає послуги аутсорсингу, працюють як звичайні екологи, так і вузькопрофільні спеціалісти. Тому вирішення екологічних питань для підприємства відбуватиметься набагато якісніше, за менший проміжок часу.
  3. Порядок у документації. Зміст у штаті співробітника пов’язаний із різними складнощами. Наприклад, фахівець може захворіти і виходити працювати певний час. Звертання до профільної компанії передбачає, що вся необхідна екологічна звітність підприємства вестиметься правильно, своєчасно передаватиметься до контролюючих органів та інших інстанцій.

Головне – вибрати порядну компанію, яка сумлінно виконує покладені на неї зобов’язання.

Екологічний аутсорсинг – послуги професіоналів

Якщо вам потрібна допомога професіоналів у сфері екології – звертайтесь до АТ «Аспер».

Ми надаємо такі послуги:

  • екологічний аудит підприємства;
  • розробку екологічної документації будь-якої складності;
  • складання звітів;
  • отримання дозвільної документації на  спеціальне водокористування;
  • отримання дозволу на викид відходів та багато іншого.

Наші спеціалісти здійснять частковий або комплексний аутсорсинг вашої організації, а також екологічний супровід підприємств (в т.ч. під час перевірок).

Звернення до нашої компанії допоможе вам не лише знизити витрати на екологію, а й запобігти штрафним санкціям шляхом своєчасного та якісного виконання вимог законодавства України. Для отримання консультацій заповніть просту форму на сайті. Наші співробітники зв’яжуться з вами у найкоротший час.

Екологічні послуги – аудит та розробка документації

Охорона довкілля та захист здоров’я населення – фактори, які сьогодні є невід’ємною частиною соціального та економічного розвитку України. Тому екологічні послуги: аудит, документація – обов’язкові роботи практично будь-якого промислового і виробничого об’єкта, підприємства. Нижче розглянемо основні особливості екологічного аудиту та розробки документації.

Екологічний аудит

Екологічний аудит – один із засобів системи еко управління для впровадження заходів, пов’язаних із охороною навколишнього середовища у виробничі процеси підприємства. По суті, це оцінка діяльності конкретного підприємства спеціалістом або групою експертів щодо методів екологічного управління, дотримання норм і вимог, прописаних у законодавстві України.

Екологічні послуги з аудиту включають кілька етапів. На першому виконуються такі дії:

  • розробляється графік робіт, визначаються цілі та завдання перевірки;
  • підбираються учасники перевірки (до групи експертів повинні входити екологи, економісти, інженери тощо);
  • команда аудиторів вивчає роботу підприємства, беручи до уваги кліматичні умови, геостановище та інше.

Другий етап передбачає:

  • вивчення дозволів та звітів щодо викиду відходів виробничої діяльності;
  • оцінку екологічних програм контролю, обладнання, поінформованості персоналу тощо.

У процесі третього та заключного етапу здійснюється:

  • загальна оцінка показників, отримана у результаті колективного обговорення;
  • складання звіту про проведення аудиту з рекомендаціями щодо оптимізації, що надається керівництву підприємства.

На підставі звіту розробляється стратегія еко управління, внаслідок чого підвищується інвестиційна цінність підприємства, знижуються витрати на природокористування тощо.

Нижче розглянемо, для чого потрібна розробка та узгодження екологічної документації.

Розробка екологічної документації

Відповідно до законодавства, кожен суб’єкт господарювання зобов’язаний дотримуватись вимог екологічної безпеки. Підприємства повинні розробити та отримати наступний пакет документації:

У кожному окремому випадку потрібне отримання певної документації. Робота підприємства без відповідних документів порушує законодавство України та тягне за собою відповідні санкції від контролюючих органів, аж до зупинки його діяльності.

Кожен отриманий документ потрібно узгодити та затвердити у відповідних державних органах.
Загалом розробка та супровід екологічної документації – складний процес, що вимагає не лише досвіду та знань, а й нервів, тимчасових витрат. Розумним рішенням буде надати його професіоналам, які досконало знають всі тонкощі та нюанси даної процедури.

Розробка екологічної документації та аудит – послуги професіоналів

Коли потрібно пройти екологічний аудит, розробити документацію, скласти звіт, допоможуть досвідчені фахівці АТ «Аспер». Всі наші клієнти мають грамотну, оперативну підтримку. Фахівці компанії мають належний рівень кваліфікації для вирішення найскладніших завдань.
АТ «Аспер» обирають за:

  • суворе дотримання термінів;
  • повний супровід клієнтів у екологічних питаннях;
  • великий досвід роботи у різних правових сферах діяльності.

Ми надаємо кваліфіковані послуги з розробки екологічної документації та її супроводження в уповноважених структурах, проведемо аудит та надамо інформаційно-консультативну допомогу з необхідних питань.

Розробка еколого-технічної документації

Більшість промислових та виробничих підприємств несуть безпосередню загрозу для довкілля та здоров’я людини. Розробка еколого-технічної документації виконується контролю діяльності виробництва, захисту природних ресурсів та екології. Розглянемо основні види екологічних документів.

Екологічна документація, основні види

Існує кілька різновидів екологотехнічної документації. На стадії планування господарську діяльність розробляють типи документів, які перерахуємо нижче.

  1. ОВС (оцінка впливу на довкілля). Відповідно до ЗУ “Про оцінку впливу на навколишнє середовище” процедура ОВС необхідна при прийнятті рішення про “планову діяльність”, а саме: будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідація (демонтаж) об’єктів тощо. Перелік об’єктів, що вимагають отримання Укладання, визначено частинами 2 та 3 ст. 3 Закону.
  2. Післяпроектний моніторинг ОВС – передбачає проведення суб’єктами господарської діяльності післяпроектного моніторингу, мета якого виявити будь-які відхилення та невідповідності діяльності підприємства висновку ОВС, усунути його та не допустити впливу на навколишнє середовище.
  3. Стратегічна екологічна оцінка (СЕО) – процедура, яка необхідна для визначення, опису та оцінки наслідків, що впливають на довкілля та здоров’я населення через виконання документів державного планування (містобудівна документація: генеральний план, детальний план території або план зонування території, схеми планування району, стратегій, загальнодержавних програм, державних цільових програм та інших програм та програмних документів, що розробляються та/або підлягають затвердженню органом державної влади, органом місцевого самоврядування), розробка заходів щодо запобігання, зменшення та пом’якшення можливих негативних наслідків.

Коли об’єкт перебуває в стадії експлуатації, потрібно буде розробити звіт з відходів. На небезпечні відходи складаються паспорти, здійснюється інвентаризація парникових газів тощо, цей документ оформляється щорічно.

Також може бути потрібний проект гранично допустимих викидів, програми екоконтролю, управління відходами та інша документація.

Де замовити розробку екологічних документів?

Створення цієї документації – складний процес, що вимагає певних знань, досвіду, кваліфікації та спеціального ліцензування. Фахівці АТ “Аспер” займаються професійною розробкою екологічних документів. У штаті нашої компанії працюють сертифіковані екологи. Ми маємо великий досвід у вирішенні різних завдань у галузі охорони навколишнього середовища. Вартість послуг є максимально вигідною для наших клієнтів.

Розробка проекту ОВНС (ОВД)

Проект ОВС (оцінка на довкілля) необхідний визначення рівня концентрації та небезпеки впливу різних типів господарську діяльність для здоров’я населення та довкілля, екологію. Розробку проекту ОВС було запроваджено для наближення до європейських стандартів контролю рівня забруднення довкілля.

Хто має пройти процедуру оцінки?

Законодавством встановлено типи господарської діяльності, яким потрібно пройти процедуру ОВС. Умовно список поділений на 2 групи. До першої відносяться: нафтопереробне та газодобувне виробництво, будівництво доріг та аеропортів, гідротехнічних споруд. Також до цієї групи входить хімічне, біологічне та фармацевтичне виробництво, кольорова металургія тощо.

До другої групи входять: харчове виробництво та сільське господарство. Також у цій групі знаходиться виробництво металу, глибоке буріння тощо.

Що входить до проекту ОВС?

Проект оцінки на довкілля включає кілька пунктів.

  1. Опис діяльності, якою планує займатися підприємство. Сюди входить: місце виробництва та її мети, характеристики планованої діяльності, оцінка за типами і кількістю передбачуваних відходів тощо.
  2. Інформація щодо поточного стану навколишнього середовища та опис його передбачуваної зміни без здійснення запланованої діяльності, провадження.
  3. Дані про фактори навколишнього середовища, які, за припущенням, схильні до впливу з боку запроектованої діяльності (здоров’я людей, стан флори та фауни тощо).
  4. Відомості та оцінка ймовірного впливу на навколишнє середовище запланованої діяльності, масштаби впливу (розміри території, чисельність населення, які будуть піддані впливу даної діяльності).
  5. Інформація щодо способів прогнозування, які були застосовані для оцінки, згаданої у попередньому пункті.
  6. Інформація щодо вжитих заходів для запобігання та/або зменшення негативного впливу на навколишнє середовище.
  7. Дані про очікуваний негативний вплив на навколишнє середовище через вразливість проекту, ймовірні ризики.
  8. Встановлення всіх можливих складнощів, які були виявлені в процесі підготовки проекту щодо оцінки впливу на навколишнє середовище та інше.

Це неповний перелік пунктів проекту ОВС, однак і цієї інформації достатньо, щоб зрозуміти, наскільки складно та трудомістко розробити цей звіт. Тому найкраще довірити цю процедуру досвідченим професіоналам, які виконають все швидко та максимально якісно.

Розробка ОВНС – одна з послуг, що надає АТ «Аспер». Ми підготуємо для наших клієнтів звіт про оцінку впливу на навколишнє середовище грамотно, в обумовлений термін за вигідною вартістю. Також наші спеціалісти допоможуть пройти процедуру ОВС швидко, з мінімальним залученням замовника.

Експертиза меж земельної ділянки

Суперечки та непорозуміння щодо меж власних земельних ділянок – досить часте явище між сусідами. Люди нерідко помиляються щодо території своїх земельних володінь і встановлюють паркани або навіть зводять будівлі на території, що не належить їм. Вирішити суперечки допоможе професійна експертиза меж земельної ділянки. Експерт визначить фактичні межі землеволодіння, їх відповідність Державному акту або іншим документам, що встановлюють право.

Коли потрібна експертиза меж земельної ділянки?

У більшості випадків експертиза меж земельної ділянки необхідна для:

  • уточнення меж та площі останнього;
  • оформлення та формування нової земельної ділянки;
  • вирішення спорів про межі земельних ділянок із суміжними землекористувачами тощо.

Крім межування землі, іноді потрібно і межування будівель їхнього юридичного закріплення на земельній ділянці.

Документи для експертизи

Під час проведення експертизи щодо встановлення меж земельної ділянки експерту (або групі експертів) надається така документація:

  • копії правопідтверджуючих документів на землеволодіння, за яким здійснюється експертиза;
  • кадастровий номер;
  • межовий план (копія);
  • дані ЄДРН про суміжну ділянку.

Питання експерта

Експертиза меж земельної ділянки передбачає постановку певних питань, що впливають на вирішення експерта (команди експертів).

  1. Які фактичні межі земельної ділянки?
  2. Чи відповідають фактичні межі зазначеним у документації? Якщо не відповідають, то чому?
  3. Чи є накладання землеволодінь?

Це лише приклади питань, які ставляться під час експертизи.

Як відбувається експертиза?

Як правило, під час проведення експертизи встановлення меж земельних ділянок фахівці вивчають документацію (у необхідному обсязі). Також проводиться візуальне та інструментальне дослідження об’єкта, камеральна обробка даних та розробка землевпорядного укладання.
Досвідчені фахівці АТ «Аспер» проведуть професійну експертизу меж земельної ділянки швидко, якісно та за вигідною для клієнта вартістю.

Контактна інформація
Телефон

+38 (068) 038 79 68

Потрібна консультація?

Будь ласка, заповніть форму і наші фахівці дадуть відповідь на всі Ваші питання